Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Michelle - 18 maj 2009 14:23

Tjoba!!

Idag red jag. Jag skulle rida Ivan men fick rida Dante för att hon som skulle rida Dante var sjuk! Iaf vi red samma bana som vi gjorde 7/5. Det gick väldigt bra och han gick på tygeln väldigt fint efter ett tag. När vi sedan skulle rida över ett par bommar så hade den sista bommen rullat så att hästen satte framhoven på bommen som rullade iväg. Dante föll rakt fram och jag hamnade på sidan (tur var väll det!!puh) Men Dante låg kvar mitt på bommen  för att sedan resa på sig. Han vilade på ena bakbenet och såg först halt ut men när han kom igång efter ett tag gick det typ över. Då var han inte hallt längre!! Vilken tur. Stackars häst! Men senare gick han ut i hagen och allt var frid o fröjd!! Det var min (o)lyckliga ridlektion!!

CIAO!!!

Presentation

Omröstning

Vilken är din favoritfärg på häst?
 Ljusbrun
 Mörkbrun
 Brun
 Svartbrun
 Fux
 Svettfux
 Svart
 Rapp
 Black
 Musblack el. vitblack
 Albino
 Rödblack
 Avblekbar Skimmel
 Flugskimmel
 Bork
 Brunskäck el. fuxskäck
 Svartskäck
 Tigrerad
 Silvergrå el. grå
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards