Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Ridlektion, Fokus på sits

Av Michelle - 4 maj 2009 15:34

Tjoppla!!!

Ida red ja Ivan. Han är en lagom tjock man i sina bästa år!! ((Karlsson på taket-varning)) Ville vell egentligen ha Dompan(Domingo),P.P(Power Play) eller min lover(TOMBOY<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3)Iaf, det gick mkt bra på lektionen .Ivan VILLE gå på tygeln(Han såg sååååå nöjd ut(Pöss)Fiiiiin Pålle) Vi tränade sits(står i rubriken) och gjorde skänkelvikning!!!! I början på lektionen(uppvärmningen) gick han på tygeln i galoppen!!<3<3<3

Vi red utan stigbyglar och Ivan är ju verkligen inte skumpig(SKÄÄÄMT)Joo han ÄR väldigt SKUMPIG!!!! Hade fullt sjå med att inte ramla av (skämt)

En sisådär 20 minuter innan lektionen drack jag en 33cl cola på typ 5 min. det kändes inge vidare i magen när vi satt ner(höll på o dööööö av håll) Jag kommer inom kort ladda upp bild på Ivan!! han är sååå söööt!(But Tomboy is the cutest!!!!)=) Efter lektionen klappade jag om Ivan ordentlig(Rejäl UNDERdrift*fniss* Jag klappade pållen när alla slutat klappa för längesen!!) Längtar till Torsdag!! Då ska jag rida PP. Har länkat till en underbar dressyrvideo(finns bland mina länkar) LOOOOOVE Dressyr And HAAAAAAATE Hoppning = LDAHH (mitt favorituttryck*fniss**fniss) Är på flummhumör ida!!! Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle - 26 maj 2009 21:24

Tjejsenvejsen!! Idag har jag vart i skolan har inte gjort något spedciellt som jag kmr ihåg. Nu har jag iaf kollat på speedway och uppdaterat mig på internet. Orkar bara inte blogga nu. Måste zzzzzzzzzzooova!! Cizzzzznarrrrrrrrkao!!! ...

Av Michelle - 25 maj 2009 21:09

Tjollahopp!! Idag var jag i skolan ofc. Dagen var bra. Vi gick hem till våran lärare och åt tårta o drack saft. På eftermiddan hade vi idrott o jag var bäst i friidrott. Hoppade 3.20 i längd och sprang 40 meter på 6.63 s mkt bra!! Vi hade sedan teori...

Av Michelle - 23 maj 2009 21:01

Tjoe!! Idag har jag lett ponnylekis dvs lett småbarn 3 timmar. Jag vart nöjd med de hästarna jag ledde. Jag ledde Nilla & Tomboy!! Efter detta trista får man rida och jag blev tilldelad Ivan. Det gick väldigt bra speciellt i galoppfattningarna. Jag ä...

Av Michelle - 22 maj 2009 16:35

Hallojjsan!! Idag var jag på stan och shoppade. Vi är ju lediga från skolan så jag gick på stan och shoppade. Jag köpte en fin klänning till skolavslutningen, 2 t-shirts med samma tryck fasst i olika färger, 1 bikini , 1 par badshorts , 1 svart t-shi...

Av Michelle - 18 maj 2009 14:23

Tjoba!! Idag red jag. Jag skulle rida Ivan men fick rida Dante för att hon som skulle rida Dante var sjuk! Iaf vi red samma bana som vi gjorde 7/5. Det gick väldigt bra och han gick på tygeln väldigt fint efter ett tag. När vi sedan skulle rida över ...

Presentation

Omröstning

Vilken är din favoritfärg på häst?
 Ljusbrun
 Mörkbrun
 Brun
 Svartbrun
 Fux
 Svettfux
 Svart
 Rapp
 Black
 Musblack el. vitblack
 Albino
 Rödblack
 Avblekbar Skimmel
 Flugskimmel
 Bork
 Brunskäck el. fuxskäck
 Svartskäck
 Tigrerad
 Silvergrå el. grå
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards